CE ECHIPA CREZI CA VA CASTIGA TITLUL

eMAG-RCA

eMAG.ro

eMAG.ro

LIVE SCORE

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Va place acest blog???

VENITI INAPOI ACASA

ORA EXACTA

ARTICOLE

articole-sponsorizate.ro

eMAG.ro

vineri, 11 martie 2011

Barboianu pana la vara la Dinamo....dupa se discuta....

Barboianu va purta tricoul cu numarul 18 la Dinamo, dar nu va putea debuta in derbiul cu Rapid, deoarece nu este pus la punct cu pregatirea fizica.

"Ma bucur ca am ajuns aici, am trecut printr-o perioada foarte grea si imi este dor de fotbal, de meciurile oficiale. Doresc sa intru cat mai repede in circuit. Am avut de ales din mai multe oferte, dar m-a impresionat proiectul Dinamo, ca s-a intinerit lotul. M-am sfatuit cu colegii mei de la nationala, Torje, Ganea si Alexe. Vorbele frumoase ale lui Borcea, Adone si Badea m-au facut sa ma simt important si de asta am ales. Deocamdata sunt aici pana in vara, iar apoi vom vedea ce se va intampla", a spus Barboianu.

Noul jucator al lui Dinamo spune ca nu a tinut cont de sentimentalisme cand a ales Dinamo, considerand periplul sau in Stefan cel Mare drept un nou loc de munca.

"Craiova este pentru mine doar un adversar de acum inainte. Am inteles si eu acest lucru acum, chiar daca mai tarziu, dar pana la urma suntem profesionisti. Dinamo este noul meu loc de munca. Nu am simtit ceva aparte cand am venit aici", a mai spus Barboianu.

Antrenorul lui Dinamo, Ioan Andone, a anuntat ca sansele ca Valerica Gaman sa semneze sunt minime si a explicat motivul pentru care l-a adus pe Barboianu.

"L-am urmarit in ultimii doi ani pe Fane, poate sa joace doua-trei posturi foarte bine. Avem nevoie de jucatori pentru a ne indeplini obiectivele", a mentionat Andone.

Referitor la derbiul din Giulesti cu Rapid, Andone a spus ca nu a hotarat inca pe cine va titulariza in poarta in locul lui Balgradean.

"Sper ca suporterii sa fie multumiti dupa meciul cu Rapid si sa ne intoarcem cu trei puncte. Daca se termina egal, nimeni nu va fi avantajata. Publicul din Giulesti e special, va fi o atmosfera fantastica. Important este sa ne concentram si sa nu mai facem greseli. Nu cred ca va fi o partida prea spectaculoasa sambata, nu se vor inscrie multe goluri. Portarul il voi alege dintre Dolha si Naumovski", a comentat Andone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu