CE ECHIPA CREZI CA VA CASTIGA TITLUL

eMAG-RCA

eMAG.ro

eMAG.ro

LIVE SCORE

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Va place acest blog???

VENITI INAPOI ACASA

ORA EXACTA

ARTICOLE

articole-sponsorizate.ro

eMAG.ro

marți, 4 ianuarie 2011

Prunea lasa DINAMO [entru Astra...

Noul manager sportiv al Astrei, Florin Prunea, a explicat de ce a ales să accepte oferta Astrei Ploieşti. Oficialul ploieştenilor crede că pe Astra o aşteaptă un retur de foc.


"Contractul meu cu Dinamo a expirat la 31 decembrie, am primit o ofertă foarte bună de la Astra şi am acceptat-o. Dinamo nu mi-a mai propus prelungirea înţelegerii. Ne propunem să muncim mult şi bine. Va fi o perioadă dificilă, trebuie să strîngem rîndurile şi să ne facem treaba. E un retur de foc. Clasamentul e extrem de strîns, poziţia noastră pare liniştitoare, dar de la locul 9 în jos e luptă mare.

Pot spune că N'Doye este jucătorul Astrei, iar Kapetanos e un jucător de valoare, dar nu putem vorbi despre negociere cît timp e sub contract cu altă echipă.

Nu sînt dezamăgit că am plecat de la Dinamo, eu cred că mi-am făcut treaba destul de bine, am apărat interesele clubului, chiar dacă am mai şi greşit uneori. A fost o perioadă frumoasă, vreau să le mulţumesc suporterilor, băieţilor, despre care eu cred că pot mai mult decît au arătat în turul de campionat", a spus Prunea la televiziunea sportro.


Sursa: www.gsp.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu