CE ECHIPA CREZI CA VA CASTIGA TITLUL

eMAG-RCA

eMAG.ro

eMAG.ro

LIVE SCORE

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Va place acest blog???

VENITI INAPOI ACASA

ORA EXACTA

ARTICOLE

articole-sponsorizate.ro

eMAG.ro

marți, 5 iulie 2011

MULTUMIM IOAN ANDONE

                  "Am convenit, pe cale amiabilă, cu domnul Ioan Andone încetarea raporturilor contractuale. Rezultatele obţinute în sezonul competiţional 2010-2011 au fost departe de aşteptările dinamoviştilor. Nu putem decât să apreciem prezentarea obiectivă a situaţiei echipei şi atitudinea onestă faţă de club de care a dat dovadă Ioan Andone. FC Dinamo îi mulţumeşte public domnului Andone pentru activitatea sa la conducerea tehnică a echipei", a declarat preşedintele Consiliului de Administraţie al FC Dinamo pentru sursa citată.

                 La rândul său, Andone a declarat că va rămâne un susţinător al echipei Dinamo. " Îmi pare rău că nu am reuşit să fac performanţă! Mi-am dorit enorm, ca orice dinamovist, să caştig cel puţin un trofeu încă din primul an de contract. Din păcate nu am obţinut ceea ce ne-am propus la începutul sezonului trecut şi am decis, de comun acord cu conducerea clubului, rezilierea contractului . Le mulţumesc suporterilor pentru ataşamentul faţă de echipă, în special Peluzei Cătălin Hîldan, şi sper din tot sufletul ca Dinamo să readucă un trofeu în Ştefan cel Mare. La Dinamo m-am format ca jucător, ca antrenor şi voi rămâne în continuare un susţinător al clubului meu de suflet", a spus tehnicianul.

                  În sezonul 2010/2011, formaţia Dinamo antrenată de Ioan Andone a terminat pe locul şase, obţinând calificarea în preliminariile Ligii Europa. În acest moment echipa "alb-roşie" este pregătită de Liviu Ciobotariu.

Sursa: www.mediafax.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu