CE ECHIPA CREZI CA VA CASTIGA TITLUL

eMAG-RCA

eMAG.ro

eMAG.ro

LIVE SCORE

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Va place acest blog???

VENITI INAPOI ACASA

ORA EXACTA

ARTICOLE

articole-sponsorizate.ro

eMAG.ro

vineri, 10 iunie 2011

Alaturi de Cristi Dulca in lupta cu cancerul...


De la spital, direct la stadion

O dată la trei săptămâni, Cristi vine la Bucureşti pentru cinci zile chinuitoare, pe care le trece însă cu zâmbetul pe buze. Marţea e cel mai rău, când trebuie să stea opt ore "cu acul în venă". "Asistentele se crucesc când văd cât sunt de puternic psihic. I-am făcut să râdă până şi pe ceilalţi colegi din salon, oameni cu acelaşi tip de probleme", explică el.

Primele şedinţe au fost cele mai grele. De luni până vineri a suportat cu stoicism tratamentul, după care în weekend şi-a condus echipa în campionat. Şi n-a ratat niciun meci. "În mod normal, trei zile eşti terminat după o săptămână de citostatice. Nici nu poţi să te dai jos din pat. Eu în acea sâmbătă aveam meci cu Chiajna, nu puteam lipsi. Eram ameţit, abia mă ţineam pe picioare, dar am găsit putere să stau cu gura pe băieţi. La pauză am rupt o masă în vestiar ca să-i încarc. Şi am câştigat acel meci cu 3-1".

În această săptămână, Cristi Dulca încheie la Bucureşti tratamentul cu citostatice. Urmează controlul şi, în funcţie de părerea medicilor, intervenţia chirurgicală. Din martie nu a mai pierdut niciun meci în Liga a II-a şi este decis să câştige şi lupta pe care o are cu perfida boală. Pentru că e tare, pentru că vrea să devină un antrenor renumit, dar, mai ales, pentru că vrea să-l vadă pe fiul său cum ajunge un fotbalist mare

Sursa: www.prosport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu